De afgelopen jaren mocht ik voor bekende namen werken zoals amsterdam fashion week, red bull en hornbach. maar ook bij kleinere brands voel ik me thuis.

Van creatief tot commercieel; het mar creatives portfolio is zeer breed.

Tos Gallery Campagnebeeld.jpg

tos gallery

Van Parijs tot Amsterdam; TOS gallery is de wereld aan het veroveren. In 2017 zorgde ik samen met designer Tosca Soraya Otten voor zoveel mogelijk PR rondom haar fashion label TOS gallery. We brachten afgelopen jaar zoveel mogelijk mensen binnen de mode- en kunstbranche met TOS gallery in contact en zijn nog lang niet klaar.

Schermafbeelding 2017-10-24 om 14.00.22.png

Fashionchick

Voor Fashionchick schreef ik een reeks vrolijke artikelen met shoppingtips, de tofste streetstyle looks en de beste beauty hacks. Ik interviewde inspirerende chicks en tikte catwalkreports, allemaal in een energieke, frisse, jonge tone of voice. 

IMG_9265.JPG

Bullitt Shop

Aan de JP Heijestraat in Amsterdam vind je Bullitt; een eigenzinnige, bijzondere winkel waar van t-shirts tot meubels en van kristal tot sieraden van alles verkocht wordt. De items zijn stuk voor stuk met zorg uitgekozen en ze komen uit alle uithoeken van de wereld. Voor Bullitt mag ik het bijzondere karakter vertalen naar zowel Facebook als Instagram, ik heb de bouw van de Bullitt website begeleid en denk maandelijks mee over hun verdere strategie.    

I&S_SODA_STILL-09.jpg

soda

Voor SODA make-up creëerde ik samen met Anne van Laarhoven (Annecdote) de brandguide, bedacht de merknaam, schreef productnamen, creëerde missie, visie & strategie en schreef de copy guidelines. In februari 2018 wordt SODA in 750 winkels in Rusland gelanceerd.

1.Zoominginandout_ninavanbart.jpg

Nina van Bart

Nina van Bart is art-director en designer. Ze werkt zowel voor klanten als voor zichzelf en exposeert dan ook zo nu en dan op eigen titel. Zo nu en dan stuurt zij een nieuwsbrief uit om haar relaties op de hoogte te houden van haar werkzaamheden. Voor de invulling en vertaling van haar nieuwsbrieven, schakelt ze mij Mar Creatives zo nu en dan in. 

IMG_8664.JPG

Team unicorn

Team Unicorn is de t-shirt lijn die ik samen met Roos Mulder in de zomer van 2017 heb opgericht. Binnen dit merk ben ik verantwoordelijk voor marketing en PR.     

IMG_7309.JPG

WAT IS JOUW STIJL?

'Wat is jouw stijl' is een platform dat ik onder de vlag van en samen met creatief bureau 'Het Stormt' uitdacht en ontwikkelde voor de vloerenmerken 'Desso' en 'Tarkett'. Voor dit platform schrijf ik copy met betrekking tot interieur. Van hotspots tot binnenkijkers en van social media posts tot DIY artikelen. Naast dat ik voor 'Wat is jouw stijl' content produceer, beheer ik ook het Instagram account en schiet ik de foto's voor de binnenkijk-artikelen.  

Fashionweek campagnebeeld portret  .gif

amsterdam fashion week

Gedurende zomer 2016 en winter 2017 mocht ik op interimbasis de functie van Marketing Manager Amsterdam Fashion Week vervullen. Met een enthousiast en kundig team om me heen, is gezorgd voor re-branding van het merk. Een mooie uitdaging, die onder andere leidde tot een treffende campagne waar ik, tot op de dag van vandaag, zeer trots op ben. Eveneens werd in deze periode het platform www.fashionweek.nl gelanceerd waardoor ik eveneens medeverantwoordelijk was voor de content op dit platform en de uitgebreide verslaggeving met betrekking tot de modeweek zelf. 

Red Bull .jpg

Red Bull 

Voor Red Bull heb ik zowel marketingwerkzaamheden verricht als copywriting verzorgd. Van de teksten op de website, tot teksten voor TV spots en van POS materiaal tot canhangers. Altijd teksten met een knipoog, altijd teksten van nu, altijd teksten waar je vleugels van krijgt.  

ADE.jpeg

ADE

In 2016 was ik tijdens ADE medeverantwoordelijk voor de PR tijdens AMF. Ik hield me met name bezig met artiest- en persbegeleiding.   

luke-porter-308806.jpg

Stay okay

In het najaar van 2017 heb ik een workshop gegeven aan het marketing en sales team van Stayokay. Het onderwerp was: Hoe vind je de juiste tone of voice? Al tijdens de workshop was resultaat duidelijk zichtbaar en de reacties na afloop waren enkel enthousiast.